Безкоштовний телефон гарячої лінії Укрзалізниці в 2024 році працює цілодобово та без вихідних.
Гаряча лінія Укрзалізниці надає безкоштовну інформацію по телефону щодо відправлення будь-якого поїзда з Києва чи інших міст України
Єдиний безкоштовний номер телефону служби підтримки для пасажирів та працівників залізниці України діє в Києві цілодобово.
Служба підтримки Укрзалізниці - телефон гарячої лінії 2024
Докладніше Телефон Укрзалізниці в 2024 році Гаряча лінія- телефон 0-800-503111 - гаряча лінія УЗ для пасажирів, довідкова служба про розклад руху поїздів і ціну квитків (безкоштовно з мобільних).
- телефон 0-800-503111 - гаряча лінія для залізничників та інших працівників ДП Укрзалізниця.
- телефон 0-800-503222 - гаряча лінія "Стоп-корупція", по якій можна повідомити про порушення в поїздах у Києві та інших регіонах.
- телефон у Києві 044-465-2222 - контакт центр щодо обговорення питань реформування залізничного транспорту в Україні.
Колбек гарячої лінії телефону
Довідкова служба Укрзалізниці працює за принципом колбека, тож пасажири мають можливість отримати зворотній дзвінок у разі, якщо всі оператори колцентру зайняті.
Також, подзвонивши на безкоштовний телефон довідкової можна оперативно дізнатися інформацію про залишені в поїзді чи на вокзалі речі.
Номер телефону та адреса пошти
Крім того, на гарячу лінії телефону Укрзалізниці або її електронну скриньку booking@uz.gov.ua можна звернутися з наступних актуальних питань:
- обслуговування пасажирів на залізничному вокзалі Києва та інших міст України;
- обслуговування у поїздах далекого прямування з Києва, Львова тощо;
- обслуговування у приміських поїздах (Київ та інші регіони);
- скарги пасажирів на якість обслуговування чи комфорту в поїздах;
- зміни графіка руху поїзда в Києві чи іншому місті;
- з питань роботи ревізорів-контролерів;
- пропозиції щодо покращення якості сервісу в поїздах та електричках;
- вантажні перевезення залізничним транспортом в Україні.
Якщо виникли питання щодо бронювання квитків, купівлі залізничних білетів на сайті booking.uz.gov.ua, також необхідно звертатися за телефоном гарячої лінії 0-800-503111 або використовувати інші види зв'язку з Укрзалізницею.
Зокрема, якщо телефон довідкової тимчасово недоступний через технічні збої, пасажири мають можливість залишити своє повідомлення на офіційному сайті та зв'язатися з операторами через месенджер і чат-бот.
13 коментарі:
який телефон дзвонити в Укрзалізницю якщо з Польщі?
Надайте будь ласка номер телефону для дзвінких з закордону .
Не працює гаряча лінія , ніхто не піднімає телефон
Потяг 104 Львів-Харків -Краматорськ ТАРГАНИ ЛАЗЯТЬ ПО КУПЕ !!!
Телефон укрзалізниці довідки 2024 року чому так часто зайнято?? Довго чекати відповіді справки
гаряча лінія від матів. ніхто не бере слухавку.
В мене просто слов нету. Ви говорите про корупцию а сами ее ведете. Почему наши воэние должни платитьтбь за проэзд. Ви ублюдки должни их пускать безплатно Совисти нету...ж.
Ваша горяча лінія не працює!!!!!Моб доньку не пускають до вагрну а я не можу вам додзвонитися нік і нікУди!!!!Це вже покращення чи як?
Важко додзвонитися на гарячу лінію Укразалізниці, але добре що вона хоч безкоштовна коли з мобільного дзвониш
Неможливо дозвонитись на гарячу лінію. Навіщо тоді вона потрібна, для ,,галочки,,
Гаряча лінія не працює !!!!!!!!!! тиждень не можу дозвонитись.
Шановні представники Укрзалізниці!
Змушена звернутися зі скаргою щодо ситуації, яка повторюється вже неодноразово. [Вкажіть дату ситуації, наприклад: 11 червня 2025 року] я намагалася придбати квитки на поїзд через ваш офіційний сайт о 8:00 ранку — саме в момент відкриття продажу. Проте вже за кілька секунд після відкриття всі місця були повністю викуплені, і жодного доступного квитка не залишилося.
Після цього я одразу зателефонувала на гарячу лінію Укрзалізниці, проте оператор не зміг надати жодної конкретної інформації, окрім стандартної відповіді: «Квитків немає. Нічого не знаю». Жодних пояснень — чому саме всі місця були розкуплені миттєво, чи буде додано нові вагони, чи оновлюється ще якось квиткова база — я не отримала.
У мене виникають обґрунтовані запитання:
Як таке можливо, щоб у момент відкриття продажу весь поїзд був викуплений?
Де пасажир може отримати достовірну інформацію, коли і скільки місць з'являється у продажу?
Чи дійсно продаж стартує о 8:00, чи існує якась пріоритетна система бронювання, яка позбавляє звичайних пасажирів можливості купити квитки?
Чому неможливо придбати квитки та ще неможливо дізнатися повноцінну інформацію чи будуть вони? Сьогодні зранку купити квитки 8 годин: вже неможливо. Чому раніше був потяг були вагони і можна було купувати квитки навіть обирати по два по три вагони.
Дописати коментар